lördag 3 januari 2009

lördagskväll med mycket sex


Undrar om rubriken lockar hit många besökare... (fniss)
Nu har jag varit på sexlekssaksparty. Trots min ålder som borde generera i mycket erfarenhet och visdom, så blev jag överraskad över hur mycket sexleksaker det finns. Hur ska man kunna hålla ordning på alla saker i sängen? Blir nästa som småbarn på aktivitetsmattor/babygym, massor med saker runt omkring en så man kan inte bestämma sig för vad man ska leka med. Jag tänker inte avslöja här vad jag köpte... ( mina barn läser denna blogg och min mamma...)
Vilket fall så var vi 14 fnissiga tjejer som hade det mycket kul. Försäljarna kom från Eden och de var mycket bra. Vi var tydligen pengastarka, eller leksugna för försäljarna gjorde ett försäljningsrekord ikväll.
Annars har jag varit och veckohandlat, slöat, fikat nybakta bullar hos grannen (supergoda hälsar alla i familjen) och gjort matlista till den 12.
Dagens middag; kycklingfilé med grönsaker i ugn, kokt potatis och Karl Johan svampsås.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det finns massor att välja mellan! *s*

Jag förstår att ni hade en kul kväll!!!

Förresten, sådana där smartballs som du har bild på köpte jag efter min andra graviditet. Jättebra som knipövningshjälp!

Fotograferande Maria sa...

Men MAlin! jag rodnar *s* Jag vet vad du köpte haha Ses i helgen!!!

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.