söndag 21 januari 2018

Mest varit bortbjudna


Denna helg har varit en rolig och social helg.

Lördag först powerpass och grannen följde med till gymmet. Jag hämtade hem dottern när jag tränat klart.

Sedan blev det mycket konståkning på tv och lite lyssna på boken, Sockerbomben 3.0.

PÅ kvällen var vi bjudna till Torgny och Carina. Vi har inte träffats sedan min 50-års fest. Oj vad tiden går fort. Det gjorde den i går kväll också. Vi åt gott, drack gott, åt lite mera gott och drack lite mera gott och helt plötsligt var klockan 2.15 på natten!!! Det var länge sedan vi var uppe så länge.

Dottern hade skickat ett sms att hon och kompisen redan hade lagt sig och att skulle skicka ett sms när vi kom hem. Hahaha ombytta roller!

Idag sov vi länge och jag körde en snabb sväng till Nova och handlade lite presenter till Kalle och Karolina. Vi var bjudna på lunch hos min kusin med familj. Vi fick god köttgryta, de andra fick fruktsallad till dessert medan jag var nöjd med kaffe. 

Det blev några trevliga timmar tillsammans. Det blir aldrig tyst och tråkigt med en 1-åring och en 2-åring. Full rulle hela tiden. Utmattade åkte vi hem strax efter 17.

Hemma igen lagade vi mat tillsammans och nu avrunda vi helgen med lite tv-häng.

Inga kommentarer: