söndag 9 oktober 2016

Tvättat och tom i huvudet

Dagens mission var att tvätta. Jag har sprungit ut och in i tvättstugan hela dagen men nu ligger sista tvätten i maskinen så nu ser jag ljuset i tunneln. Jag hr fortfarande inte anmält vår trasiga maskin. Ska görs det i morgon.

Denna vecka har gått i ett. Mycket roligt men det är jobbigt när det aldrig blir tid till eftertanke och vila. Nästa vecka ser likadan ut. Jag är sjukt stressad i huvudet och släpper inte allt som måste göras. Det är så många saker att hålla reda på, tider att passa och så måste allt hemma flyta på som vanligt.

Livet går lite för fort när jag bara önskar att överleva. Just nu vet jag inte hur jag ska göra för att bromsa in men snart är det höstlov.

Idag är dottern på bowling och tittar på match men innebandygänget.

Inga kommentarer: