onsdag 26 oktober 2016

Lunchträff och IKEA

Jobbet rullade på som vanligt.

Lunch med Madeleine på Element.

Hittade till Nattas Espresso House och vi åkte vidare till IKEA. Jag handlade ljus och servetter i massor. Nu är det laddat inför hösten och vintern. Deras julavdelning var fylld men det blev bara presentpapper med hem. Väl hemma såg jag att jag redan hade massor. Jaja det blir ju inte gammalt.

Jag kom hem lite sent så det blev lite stressigt med att hinna laga mat, så dottern fick äta de sista resterna medan jag stekte lite bacon och gjorde äggröra till mig.

Nu har jag lämnat dottern i S Sandby, kommit hem och tittar på Bonde söker fru och dricker te. Ska snart iväg och hämta henne.

I morgon börjar jag inte förrän 9. Skönt! Det innebär en timmes senare uppstigning i morgon. Då kan jag lyssna lite längre i kväll på min bok.

Inga kommentarer: