torsdag 27 oktober 2016

Snart färdig med allt....

arbete. Jag har massor på hög på jobbet och då känns det inte bra att ha lov. Då finns ju högarna kvar. Men idag har jag jobbat lite extra och hann undan en del. Jag har också bestämt att jag åker in och jobbar på måndag. Nu verkar det som nog hinner klart mina högar så jag kan njuta av ledighet eftersom jag offrar måndagen. Nu känns det lite bättre.

Jag har också bokat tid med min chef på måndag, då jag bett om hjälp vad jag ska prioritera. Jag har så svårt för att hinna med allt som ska hinnas med. Det känns som om jag har för mycket.

Idag tränade dottern i Lund. Skönt!

Vi lagade fisksoppa, jag åt medan hon bytte om och sedan körde jag henne till träningen. Jag åkte hem via Netto och handlade bacon och kyckling som var billigt. Tog en kopp kaffe och en vaniljbulle sedan var det dags att hämta dottern igen.

Väl hemma vid 20-tiden blev det soffhäng och tv. Det är nog första gången vi sätter på tvn denna vecka. Vi tittade på Pernilla Wahlgrens program. De är lika mycket familjen Taikon som vi är när vi alla är samlade tillsammans. Hahaha

Men i går upptäckte jag att jag missat säsongstarten på Grey´s Anatomy, som började förra veckan. Förra veckan!!! Jag har missat 2 program. Ni som känner mig vet hur surt jag tycker det är.

Inga kommentarer: