onsdag 5 oktober 2016

Bonde söker fru

Onsdagkvällar kommer vara Bonde söker fru. Jag tycker så mycket om denna serie. Riktiga vanliga människor som söker kärleken och ofta blir det kärlek.

Natten till idag var katastrof. Jag vakande strax efter 2 och kunde inte somna om förrän efter 5 och då ringde klockan 6. Jag tänkte sjukanmäla mig men när jag skulle maila om allt som andra behövde göra åt mig idag. Men det blev så jobbigt så jag hoppade in i duschen och gjorde mig i ordning till jobbet. Jag har blivit förkyld. Pest!

Jag hade en lärarkandidat med mig idag. Det är kul. De är ju så gröna och tycker ju att man är såå bra. Det boostar. Vid 13.30 var jag hemma igen. Jag vilade mest. Dottern och jag tog en sväng till Nova för hon skulle ha något smink till ögonbrynen. Som tack kunde jag sedan vila och hon fixade middagen, hamburgare.

Dottern hade träning i S Sandby idag, mitt i Bonde söker fru fick jag åka iväg och hämta. Tur man kan pausa tvn.

Nu ska jag packa övernattningsväskan för nu väntar 2 dagar konferens i Höllviken. Typiskt att jag har blivit förkyld!

Inga kommentarer: