tisdag 14 januari 2014

tisdag, trött och dåligt samvete



Åh jag skulle ha rättat klart idag! Jag har inte ens börjat. Dåligt! I dag var jag mest handlingsförlamad och mest gjorde allt annat än rätta. Störigt!

Kom för sent, 10 min, i morse för det hade hänt en olycka på vägen så motorvägen stängdes av. Det tog 60 min i stället för 21 minuter till jobb men mannen hade större otur. För honom tog det 1,5 timme. Förmiddagen gick till att lyssna på mina preppar som redovisade. Vi tränade förra veckan och många tog till sig av kritiken och gjorde såå mycket bättre i från sig. Stolt!

Sedan skulle jag rätta i 4 timmar.... i stället fikade jag, planerade komvux-lektionerna, skrev omdöme, snackade skit och fikade lite till och sedan var det dags att hämta mannen.

Hem och lämna man och hämta dotter som skulle till innebandy. När hon spelade fick jag undan en del ärenden. Paket skulle hämtas, paket skulle returneras, mjölk och smör skulle handlas och skor som jag beställt till sonen, som han fick i födelsedagspresent kom först nu som hämtades. Eftersom skorna hämtades på köpcentrat hann jag gå en snabb runda i butikerna för att se om det fanns något kvar av rearesterna. Det fanns det. En vinröd finstickad tröja till mig för 200kr. Kul!

Är egentligen helt slut. Ändå hänger jag i soffan. Borde gå och lägga mig så jag är pigg i morgon.

Inga kommentarer: