fredag 24 januari 2014

Äntligen fredag!

Oj oj oj vilken tuff jobbvecka men kul för det har varit en utmanade vecka. Jag har fått 30 nya elever som är relativt nya i Sverige och alla vill lära dig svenska på 1 termin. Snacka om utmaning men många har potential till att utvecklas riktigt bra.

Denna helg har jag inget jobb med mig hem i alla fall. Skönt! Denna helg ska bara vara fylld med trevligheter.

Idag har jag med andra farit omkring och fixat födelsedagspresenter för flickvännen fyller 20 i morgon! Först var jag med sonen som hade en bestämd uppfattning om vad han ville ge. Sedan åkte jag och dottern och fixade fler paket och sist hämtade jag mannen på jobb och vi var iväg och fixade presenten från oss.

När vi kom hem hade barnen gjort tacos som stod färdigt så vi bara kunde sätta oss till dukat bord. Underbart!

Kvällen avslutades jättetrött i soffan framför På spåret och Skavlan.

Inga kommentarer: