söndag 12 januari 2014

12 januari, slödag

Idag är det verkligen en riktig slödag. Jag vakande trött vid 9 i morse och har varit trött hela dagen och därför inte kommit mig för att rätta alla uppsatser som ligger i hallen.

Dottern är också trött idag så hon och jag har mest soffhäng idag. Hon har nu på några dagar sett de 3 första filmerna i twilight-serien. I går när hon tittade på del 2 upptäckte vi efter en bra bit in i filmen att hon tittade på del 3, så när hemmakväll öppnade idag var vi där och hämtade 2an. Nu är hon klar men får vänta till nästa helg med de två sista delarna.

Jag och mannen kröp också upp i soffan men vi såg Kon Tiki som han har tjatat om länge att få se. Han surade ihop när jag inte ville följa med honom och se den på bio. Jag trodde inte jag skulle tycka att den skulle vara så bra så jag ville lägga ut biopengar på den. Den var seg men bra, bra hemma i soffan.

Mannen är inte lika slö som jag han sätter upp våra nya lampor.

Inga kommentarer: