lördag 20 december 2008

Julpaket Large öppnat!

Nu kunde jag inte hålla mig längre. När jag såg att flera hade öppnat sina julklappar slet jag upp min påse med gott samvete. Åh vad många saker jag fick! Tack snälla Erika!

I påsen låg Flickan under gatan av Roslund&Hellström. Den har jag inte läst. Jag fick ett blockljus och ett par vanliga stearinljus (tyvärr ett var brutet). Jag älskar stearinljus! Jag tror att Erika har läst att jag kämpar med vikten och fick därför en påse mircopopcorn. 10 fina julklappsetiketter (tur att jag öppnade lite före jul!) och en söt julklappspåse. Där låg ännu mer; en gul/guldig sminkväska och den var proppad med badskrubbare, deodorant, ldB ansiktsvatten+ansiktsdagkräm, en liten tvål, en pincett (hur visste du att pincetter är jätteviktigt för mig?) och en kupong till bindor/trosskydd, en märkpenna ett grönt fint halsband och ännu ett halsband med matchande örhänge i silverfärg med rosa stenar (de har dottern bett om att få låna). 6 tepåsar och en klubba som dottern bara tog med argumentet att det är lördag och jag ska bli smal.

Tack snälla Erika! Jag blev jätteglad. Tack enbokomdagen för att du arrangerade detta roliga!

Nu ska vi snart åka till Jönköping till min kära svägerska som fyller 40 år idag! Hurra för henne! Äldsta sonen ska bara städa färdigt sitt rum sedan bär det av.

Dottern fick en påse Ahlgrens bilar i sin kalender idag, eftersom det är lördag.

4 kommentarer:

♥ cloudberrie ♥ sa...

Hej! Vad roligt att du utmanade mej och att du skrev en rad i min blogg. Nya "bekanta" i bloggsvängen är alltid välkomna!

Jag tror vi har samma yrke... gissar jag?!

Ser att du med jagar AC/DC, ännu ett sammanträffande! Sambon köade i Ticknet i timmar, men utan lycka. Vi hade helst fått till globen den 21:a juni... men jag tror man kan fynda biljetter efter jul när folk är i behov av pengar :)

Kul med en julswapp och mycket skoj du fått.

KRAM från Eva

Anonym sa...

Hej!
Fint paket du har fått.
Synd att ni inte fick tag på några biljetter.
Nya släpps på måndag den 22/12 klockan 9.00. på ticknet. Biljetterna är till Ullevi den 21 juni. Lycka till då!
Ska jag oxå försöka så för av dig.
helena_nil@hotmail.com
Kram

Fotograferande Maria sa...

Hej! Tack så mycket! Ni ligger i "gästrummet" och sover :) Jag sitter med 3 morgonpigga barn här.Kram Maria

Anonym sa...

Vilken rolig idé! Och vilket fint paket! Grattis!

Kram,
AnnaSv