tisdag 18 november 2008

tisdageftermiddag och ledig



Idag är dottern och jag hemma på eftermiddagen. Skönt! Vi poppade popcorn och sitter i soffan och tittar på Den magiska leksaksaffären. Jag tycker det är helt kass, men dottern tycker om den. Så jag bara sitter med och njuter av att vara med min dotter.
Snart ska jag göra spenatsoppa och koka ägg till kvällsmat. Mannen kommer hem sent för han började sent idag. Han hade tandläkare och läkartid i morse.
Igår jobbade jag till 20.30 då mannen hämtade mig. Jag hann precis hem till Cityakuten. Idag går jag och sörjer. Dr Pratt dog i en explosionsolycka. Så tragiskt! (Ja ja jag vet att det bara är på film.....)




1 kommentar:

Fotograferande Maria sa...

men åh! HAr ju spelat in cityakuten eftersom jag avr på "bal" igår... Nu vet jag att Pratt dog ;) Jag jobabr på radion. Duktig du är med vikten! Kram Maria