måndag 3 november 2008

Midsommar fixat

Kan ju låta lite smått hysteriskt att redan planera midsommar, men svägerskan och jag pratade i förra veckan om att fira midsommar ihop nästa år på Gullbranna. När jag var inne och kollade på deras hemsida visade det dig att bokningen öppnade idag. Jag ringde och lyckades få tag på den sista stugan i den storleken som vi vill ha. Så kul att fira midsommar med svägerska med man och alla kusiner tillsammans.

Mina barn blev jätteglada för de älskade campinglivet när vi var och hälsade på i somras.




Strandkonst från Benidorm




Vi brukar inte vara hemma till midsommar, 5 år bakåt i tiden har vi varit i Spanien. Dottern har aldrig firat midsommar så det ska bli kul att få via henne hur vi firar i Sverige.

Äldsta sonen har jobbat hårt hela dagen på MAX. Han tyckte det var kul och det var mycket jobb.

Vägning idag. -2,3kg. Totalt 4,1kg.

Middag: brottargratäng med sallad

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Numera behöver jag inte göra någon egen meny, utan bara titta på din blog;) Perfekt!! Aldrig utan inspiration.
Kram