onsdag 14 december 2016

Julkort?

Skickar ni julkort?

Jag tycker så mycket om att få julkort, därför skickar jag. Men det slår aldrig fel. De som jag glömmer de får jag av och de som jag skickar till får jag inte.

På facebook kan man ju helgardera sig och skicka ut till alla men det känns inte såå personligt.

I år skickade jag inte så många som jag brukar. Jag tog bort dem som jag inte träffat på flera år och inte ens fått julkort tillbaka av. Jag skickar inte heller till dem som jag faktiskt träffar i jul.

Ikväll var det PT-träff igen. Hon hittar på nya utmaningar varje gång. Jag blir lite imponerad av mig själv att jag kan saker som jag inte trodde jag kunde. Idag jagade Linnéa mig på roddmaskinen. Jag trodde jag skulle dö. Hela bussresan hem astmahostade jag hela vägen. Ja ja det kan bara bli bättre.

Skön kväll: Mannen är på julfest, dottern pysslar och jag sitter uppkrupen i soffan i pyjamas och väntar på Bonde söker fru.

Inga kommentarer: