onsdag 10 februari 2016

Dag 2 med utbildning

Åh så matnyttiga dagar jag haft!

Nu känner jag verkligen att jag fått mer på fötterna. Det har varit 2 mycket intressanta och bra utbildningsdagar. Trevliga kolleger har jag också mött. Jag ser fram emot att få gå de 3 andra dagarna som ingår in denna serie, men det blir inte förrän till hösten.

Jag blev skjutsad av mannen i morse också men tog tåget hem, fast mannen hämtade mig på stationen.

Dottern hängig i dag, ont i halsen men hon har varit i skolan.

I går kollade hon och mannen på 2 Johan Falk-filmer. Jag tog då på mig lurarna och tittade på 4 avsnitt Grey´s Anatomy. Jag missade säsong 11 när det gick på tv så kollar jag i kapp mig. 2009 när jag var sjukskriven blev jag helt uppslukad av denna serie och har följt den sedan dess, men av någon konstig anledning försvann de helt ur min medvetenhet i höstas när de började igen.

Nu måste jag planera fredagkvällen. Då kommer bokklubben till mig.

Inga kommentarer: