torsdag 21 februari 2013

Sportlov

Jag jobbade två dagar på sportlovet bara för att jag behöver sluta två dagar tidigare i juni då vi åker till Spanien. Men det var två bra dagar, dessutom hann jag med att rätta ikapp mig. Det känns skönt.
Vi har verkligen sportat detta detta lov. I söndags var hela familjen och mina syskon med familjer hos pappa och vi utövade vår julklapp vi fick av pappa och hans fru, bowling. Kloten rullade på i en timme sedan var vi hemma hos pappa och G på middag. God mat, blåbärspaj till kaffet. Vi var kvar till kvällen och alla var nöjda efter lång dag tillsammans med mycket kärlek.
I månads hade vi bordtennisturnering i vardagsrummet. Alla mötte alla och segrarna möttes i finalen. Det blev en rafflande match mellan mannen och äldsta sonen, yngsta sonen kom på bronsplats.
Idag var vi i skogen och gick 3 km spåret. Härligt! Vi passade på att äta lunch också innan vi åkte hem.
Ikväll har dottern tränat innebandy och jag tittade på.
Mannen och sönerna är på krogen i kväll.




1 kommentar:

Fotograferande Maria sa...

Åh nu längtar kusinen, som är guldmedaljör i bordtennis, ännu mer till Lund! Tittat på nån helg? Kram '