söndag 10 februari 2013

Grand final denna vecka





Hela helgen har varit fest.

Fredagen hann vi knappt komma hem från skola/jobb förrän det var dags att klä om och gå på fest. Våra kära vänner P och M firade både mor och son som fyllde i januari men firade det nu. Det blev mycket prat, god mat och rom&cola men eftersom det var fredag efter en fartfylld vecka så var jag och två av barnen hemma till midnatt.

Festen fortsatte på lördagen med melodifestivalen, men det var inte såå kul. Jag var inne hos grannen och tittade med dem men dottern stannade hemma för hon vile inte se. Förståndig dotter.

Idag fortsatte festandet på Grand med brunch. Min yngsta lillebror har blivit färdig med sina studier och är nu jurist och har fått jobb som det också och det firade vi syskon med familjer, föräldrar och vänner på Grand. Jag är så stolt över honom. Ja det är jag över båda mina bröder. Jag har världens bästa familj!

Nu är det en arbetsvecka kvar sedan är det sportlov, dessutom kommer mannen hem på torsdag, så passande på alla hjärtans dag.

Inga kommentarer: