torsdag 7 februari 2013

bio och teater


Denna veckan är full med skojigheter.

I tisdags var jag med mina biovänner och såg Les Miserables. Filmen var bra men Hugh Jackman är en duktig skådespelare med inte en briljant sångare, då var Russel Crowe bättre. Jag såg ju musikalen på Malmö opera förra året och de skådespelaren var mycket bättre. Jag kommer aldrig glömma Fred Johansson. Men som sagt var, filmen var bra, kanske lite lång men absolut sevärd.

Idag blev jag bjuden av jobbet på teater. Jonas Hassen Khemiri har skrivit pjäsen "jag ringer mina bröder" som går i Malmö just nu. I slutet i februari åker föreställningen på turne. Kommer den till dig, se den! Den var mycket bra.

Ä-sonen har stått för marktjänsten när jag varit ute och förlustat mig. Så stolt jag är över min son, ja alla mina barn som är så fina och duktiga.

I morgon är det fredag och fest och veckan kommer avslutas med brunch på Grand Hotell.

Inga kommentarer: