tisdag 1 maj 2012

Välkommen sköna maj!

Igår var det en strålande solig dag, så passande för alla ungdomar som skulle tillbringa dagen i stadsparken med alkohol. Oj oj oj som där ser ut idag. Konstigt att de inte är på hugget idag och städar.

Jag jobbade hemifrån med att rätta NP, jag hann en bit men detta kommer att ta tid. Jag vet vad jag ska göra i 2 veckor till. Y-sonen gick i skolan som vanligt men det var inte många där. Men de hade matteprov den dagen, konstig dag att lägga ett prov på. Jag körde honom dit på morgonen och stannade på ICA på vägen hem och handlade frallor till flickorna som åt frukost med mig.

Flickvännen gick hem till sig, skulle plugga till prov och dottern var ute med grannpojken hela dagen.

På eftermiddagen var vi hos P och M med alla vännerna och grillade, umgicks och till slut tände M brasan till dotterns förtjusning. Kvällen slutade med grekdans runt elden.

1 kommentar:

Anonym sa...

Alltid lika trevliga fester hos M och P ser jag. Jag vill också vara med.

Greta