tisdag 8 maj 2012

Nu är det så vackert på vår gård. Alla fruktträden blommar för fullt. Jag hinner nästan inte njuta av det riktigt för jag har häcken full med NP. Men på väg till jobb på morgon och på väg hem ser jag de fina träden.

Just nu består mitt liv av NP. Mina 1:or och mina 2:or skrev för två veckor sedan och mina prepar skrev idag och i morgon, så nästa helg är också räddad. Men när allt är rättat så är det inte såå mycket kvar att göra med eleverna.

I morgon ska jag dock göra avbrott i rättandet och gå på bio.

I morse skulle dottern ha matsäck med sig till skolan. Jag hann inte göra den så hon stekte pannkakor klockan 7 i morse och packade sin egen matsäck. Så stor och duktig!

Ungdomarna var hemma idag och pluggade något men sedan blev det inte så mycket mer. Undrar när ä-sonen tänker städa sitt rum. Han säger "i morgon". Vilken dag är det?

Inga kommentarer: