fredag 1 juli 2011

mulet, vänner och film

Idag blev det en mulen dag men utan regn. Det var ganska skönt för mig och dottern som hade lite solsveda på kroppen.

I stället var jag en stund hos min kära vän P och pratade om livet, sorg och våra barn. Så skönt att vi har varandra!

Efter det var jag, mannen och ä-sonen i stan på samtal och trevlig lunch. Många viktiga saker avhandlades och pizzan var god.

Hemma igen bakade jag 5 limpor bröd medan mannen diskade. Y-sonen kom hem från sin sommarpraktik och har nu semester. Lycka!

Jag fick ett sms av min kära vän A som sa att hon kunde ta hand om mina fötter om jag ville. OM jag ville! Vi pratade också om livet, tonåringar och relationer. Så skönt att vi har varandra!

När jag kom hem höll alla barnen inklusive grannpojken att städa med mannen. De var på slutklämmen och middagen var nyss utplockad ur ugnen. Ljuvlig doft! Snart satt vi ett städat hem med god middag alla i familjen. Så skönt att vi har varandra!

Igår blev det sola och bada hela dagen som avslutades med "Himlen är oskyldigt blå", som var ok att titta på.

Inga kommentarer: