lördag 28 mars 2009

Heja HV71!


Härligt! Nu gick Hv vidare till final. Glädjen är stor.

Kalaset är över och allt gick bra. De hade roligt och ville inte gå hem. Vi slängde oss i soffan och tittade på Robinson i mörker eftersom vi hade släckt ner allt annat ljus. Earth hour!

Nu ska jag bara surfa lite (måste passa på när sonens dator är ledig) sedan ska jag tidigt i säng. I natt får man ju sova enn timme mindre när vi ändrar till sommartid.

Morgondagen är fullspäckad med brottningstävling, handla skor till sonen och träning!

I dag skrev jag förresten in mig på vv igen. Tyvärr en urdålig konsulent.

2 kommentarer:

Anna sa...

Er TV syntes klart och tydligt i kväll när alla andra hade släckt ner...hahahaa

Fotograferande Maria sa...

Hej! Ja det är roligt med final i år igen. Tyvärr är mitt humör idag så uselt att en finlaplats inte räckte för att muntra upp mig. Saknar er!!