fredag 27 mars 2009

En vecka kvar till påsklov!

Förtydligan: Inte jag på bilden. Jag har längre hår.
Idag ska jag och mannen träna tidig eftermiddag. Skönt!
Denna helg kommer dottern att vara i centrum. I morgon ska hon ha barnkalas (mat-och filmkalas på kvällen). Vi ska laga hamburgare, göra godishalsband (tack AnnaSv för tipset!), dansa och sjunga och titta på film.
På söndag ska vi titta på nybörjartävlig i brottning. Dottern känner sig inte riktigt redo för att själv delta men vill gärna titta på kompisarna som tävlar. Just nu vacklar hon mycket om hon vill fortsätta med brottning eller inte. Hon hade sagt till sin pappa att hon vill spela fotboll eller spela tennis och till mig sa hon att hon vill simma. Jag tycker att hon ska gå terminen ut och sedan får vi bestämma oss i sommar vad hon ska göra till hösten.
Ha en skön helg!

2 kommentarer:

Fotograferande Maria sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Fotograferande Maria sa...

Du har inte bara längre hår utan du har MYCKET mindre rumpa med. Hälsa "dottern" att vi gärna hade varit med på kalaset och att vi gärna kommer en annan helg när det passar. Kram Maria