söndag 1 mars 2009

8 fakta alternativ (o)vanor om mig

Jag har blivit utmanad av AnnaSv och ska se om jag kan komma på 8 saker om mig.

Man ska tydligen delge fakta om sig själv, sina vanor och ev ovanor. Jag provar.

Så här går det till:

Bloggaren skriver 8 fakta/(o)vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/ (o)vanor. I slutet av inlägget skriver du 8 personer som du utmanar

1. Jag har hoppat fallskärm och skulle gärna göra det fler gånger om jag hade pengarna.

2. Jag måste läsa dagstidningen i rätt ordning, dvs del A först, del B sedan och del C.... ni förstår

3. Jag skriker för mycket på mina barn...

4. Jag lägger räkhuvuden på rad längs tallrikskanten när vi äter räker.

5. Jag plockar ögonbrynen varje dag.

6. Jag svarar sällan på "självklara" frågor. Något som retar min omgivning. Det som är självklart för mig är inte alltid självklart för dem.

7. Jag gör alltid matlista/handlelista på helgen

8. Jag måste börja arbetsdagen med en ½ kopp kaffe, sedan dricker jag oftast inget mer kaffe under dagen.

Nu utmanar jag:

- Maria
- Emma
- Alice mamma
- Linda
- Mia
- Frk f

...nu kan jag inte hitta på fler. Vem som vill får hoppa på utmaningen

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu har jag svarat på din utmaning. Det blev lite blandade fakta/ovanor. Kram!

Anonym sa...

Intressant!! ;)