fredag 13 februari 2009

Äntligen sportlov!

Nu har jag bara någon timme kvar på denna arbetsvecka och då stundar sportlovet. Härligt! Tyvärr är min dator sönder fortfarande. Om jag ber snällt får jag nog låna pojkarna datorer då och då, men jag kan inte lova att jag kommer att uppdatera dagligen.

Vad kommer veckan innehålla då? Lite av varje. Jag och dottern ska baka för hon fyller år den 22 och då ska vi ha fest. Jag ska följa med dottern som ska vara med brottningsklubben då de är i idrottshallen och visa upp sig för andra ungar som vill prova på på tisdag och/eller onsdag. Vi ska åka till kollegan som har de fina valparna en gång till. Vi ska titta på meliodifestivalen på lördagar. Kanske kommer bror med familj och fika/äter och umgås med oss. Vi ska sova länge. Vi ska ta det lugnt. Jag ska virka ännu mer. Det ska städas, strykas, tvättas och lagas mycket mat. Det ska promeneras och cyklas.

Ha en underbar helg!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt med sportlov! Vi har ju en vecka kvar...

Nu har jag äntligen fått tillbaka min dator så jag kan hålla lite koll på din blogg igen.

Ha en härlig helg och ett underbart sportlov!

Kram,
AnnaSv

Fotograferande Maria sa...

Hej! Jag önskar dig en trevlig kväll och helg! och ett skönt SPORTlov Kram Maria

Anonym sa...

Tack underbara Malin för alla bebiskläder - sååå mååånga - sååå fiiina!

Mailar dig en bild på hela vårgarderoben.

Kram Helene