lördag 16 juni 2018

Studentfest nr 1 den 12 juni och förlovningsmiddag


I tisdag var vi på årets första studentfest.

Kollegans dotter tog studenten och vi var studentfest. Studentfester är nog de gladaste festerna man kan gå på. Det är så mycket äkta glädje och det är sommar, sol och bubbel blandat med sång och skratt. Så var det även på denna fest.

Jag och mannen var där och hade en trevlig kväll.

I söndags den 10e hade jag och mannens förlovningsdag. Det brukar vi inte fira men mannen överraskade med blommor och att han hade bokat bord i stan på grekrestaurangen. Så oväntat men kul! 💕 Dottern var så klart också med på middagen och vi hade en trevlig kväll tillsammans.

Veckan dessförinnan var det morsdag och då kom alla barnen hem och firade mig och Lena. Vi fick vara två mammor som bara blev bortskämda av våra barn. De fixade med allt med dukning, matlagning (mannen hjälpte ju också till) och diskning. Vi grillade hamburgare och åt svenska jordgubbar till efterrätt och drack bubbel i solstolen. Jag fick den fina vasen som syns på bilden. Blommorna fick jag av mannen på förlovningsdagen.



Inga kommentarer: