tisdag 11 augusti 2015

Nu har höstterminen börjat igen

Vi startade med kick-off på utmaningarnas hus idag. Först fick vi frukost och det var såå kul att hälsa på alla kolleger igen. jag fick såå mycket positiv feed back för min viktnedgång och mitt utseende. Kul!

Efter frukost hade vi APT i 1 timme och nya medarbetare presenterades. Därefter delades vi in i lag om 4-5 personer och vi började med att samarbeta för att lösa en hel del klurigheter. Lite som fångarna på fortet. Man kom in i små rum och fick lösa en del problem, svara på frågor, dansa eller andra övningar. Jätteroligt! Efter 1,5 timme pausade vi och åt lunch och lyssnade på en föreställning om stress för att sedan återgå till utmaningarna i 1,5 timme till. 

En uppskattad dag av alla tror jag. 

I morgon ska jag i egenskap av facklig ledamot vara med på 3 intervjuer med ev min nya blivande chef.

Idag hände det ännu mer hemma i dotterns nya rum. Golvläggaren fick tid över och gästade dottern. När vi kom hem hade hon fått ett jättefint ekgolv hon också. Det var kronan på verket i det rummet.

Inga kommentarer: