söndag 13 februari 2011

slut på helgen igen

Snart har vi denna helg också bakom oss. Strålande solhelg och riktigt varmt att sitta ute i lä på uteplatsen. Man kunde blunda och låtsas att vi satt i Spanien.

I går var sonen med flickvännen med och simmade. Kul! Vi försöker få sonen att röra på sig lite mer. Efter badet bakade jag igen, 3 limpor och grahamsbullar.

Lax under fetaost till middag och sedan var det dags att bänka sig med grannarna framför melodifestivalen. Vi hejade på Moniker och Sanna.

Idag fick vi inte med oss sonen till badhuset. Jag och mannen var och simmade.

I eftermiddags roade jag mig med att baka vaniljhjärtan till alla hjärtans dag i morgon. Oj oj oj vilket pilljobb. Jag kommer inte baka vaniljhjärtan fler gånger. Det är helt klart värt att köpa 4 för 20 kr, men mina var godare.

Annars har jag slukat en hel del Big Love delar från säsong 1 och 2.

Glad alla hjärtans dag önskar jag alla i morgon!

1 kommentar:

Helena sa...

Jag har också gjort vaniljhjärtan för några år sen EN gång. Säger likadant, ALDRIG mer...
Kram