söndag 20 september 2009

traderat

Idag har jag satt en del annonser på Tradera. Det tar sin lilla tid för jag har en kamera vars batteri tar slut efter 10 bilder och att 30 minuter för att ladda upp batteriet igen. Men jag satte in några annonser och kommer att sätta in fler då och då tills jag har blicit av med allt som bara ligger och är urväxt. Vill du se vad som ligger ute kan du titta här.

Jag har också njutit av solen ett tag, druckit kaffe länge till söndagstidningen och tvättat det lilla. Nu till kvällen åt vi god middag: plommonspäckad fläskkarré, kokt potatis, kantarellsås, kantareller och blomkål.

Mannen har putsat 21 par fotbollskor, sportskor och andra skor i storlek 38-44. Pojkarnas skor som är urväxta men inte slitna. Vi tänkte sätta in en annons på blocket med alla skorna men annonssystemet klarade inte av att mixa flera storlekar i samma annons. Jag orkade inte börja om från början igen så vi försöker med flera annonser i morgon i stället.

Inga kommentarer: