söndag 27 september 2009

händelserik helg

I fredags var mannen och jag i Ullared och handlade på GåKås. Det blev mycket kläder till alla barnen, schampo och disktabletter och elvisp till mig. En fullproppad kundvagn på 6 timmars shopping. Jag har tur som har en man som tycker om att gå och shoppa!

Lördagen gick åt till att försöka få ordning på kaoset. Vårt vardagsrum är belamrat med Gekåspåsar. Nya med varorna från fredagen och gamla med allt utrensat från garderoberna som ska säljas. Hela lördagen gik åt att plocka in i skåp och ur skåp. Jag satte in ytterligare annonser på tradera.

På kvällen blev det hämtpizza och "Män som hatar kvinnor". Yngsta sonen sov hos en kompis och äldsta sonen kom hem tidigt med kompisar till oss.

Idag har vi tränat, ätit brunch hos M och N, dottern stannade kvar hos bästa vännen. Hemma igen fortsatte traderandet. Phu! Nu har jag 60 annonser inne. Hoppas jag får sålt allt.

Mannen lagar sen middag, fläskfilé och hasselbackspotatis. Gott!

Men vi har fortfarande inte städat, strukit all tvätt och betalat räkningar! Denna helg har alldeles för få timmar!

Inga kommentarer: