torsdag 15 mars 2018

Remisser skickade

Idag var jag hos min läkare för att undersöka om det verkligen är ett bråck jag har på min mage. Det hade jag. Jag gick också igenom alla krav för att få en remiss ivägskickad till plastikkirurgen. Jag hoppas att jag inte blir nekad där.

Det skickades alltså två remisser, en om mitt bråck. Bråcket måste vara åtgärdat innan plastikoperationen. Jag vet inte hur länge det måste gå emellan men ev blir det operation före sommaren och en andra operation sent i höst.

Ja nu rullar det på.....

Jag har bakat 4 kladdkakor som jag ska med till jobbet i morgon. Vi ska ha personalfest i morgonkväll. Vi har beställt catering och Anders har varit i Tyskland och handlat öl/vin och jag har handlat snacks och bakat kladdkakor. Det blir nog bra. Det är flera kolleger som har anmält sig att de vill göra någon underhållning. Kul!

Nu har jag verkligen kommit i gång med träningen och jag svarar bra på den. Jag blir starkare och starkare. Nästa projekt är att få upp konditionen. Men jag har ju tid på mig och det är kul att ha projekt.

På tal om projekt så längtar jag efter ett nytt projekt. Jag funderar på att virka något eller sticka något men jag vet inte vad. Jag är ju ringrostig så det får ju inte vara för svårt men jag är inte heller sugen på att göra något meningslöst. Jag får tänka lite mer på det.

Inga kommentarer: