fredag 6 februari 2015

Äntligen fredag!


Jag fick ett nytt träningsprogram igår. Det känner jag av idag. Oj jag går som en pingvin! Mend et var ändå härligt! Så skönt det är att jag äntligen har kommit igång med träningen och att jag redan känner skillnad. Jag fick dessutom avsluta med plankan. Hm det kommer bli en utmaning.

Jag går fortfarande ner mycket långsamt. För långsamt för jag ska känna mig nöjd men jag känner ändå att kroppen minskar i storlek även om vågen står still. Det har jag svårt att förstå helt logiskt. Jag känner mig piggare och jag mår mycket bra så jag ska väl bara ha tålamod. En del går ner allt på 4 månader medan en del får ta 2 år på sig. Jag tillhör väl den sistnämnda gruppen, men då kanske jag slipper en massa hudhäng.

Ikväll kommer sonen och flickvännen hem från Gran Canaria. Kul att höra hur de har haft det. I morgon kommer andra sonen men flickvän hem på middag och lånar sovplats, för de ska på fest i stan. Mysigt att få hem ungdomarna!

Vi har fått upp vårt matrumsbord i vardagsrummet, som jag fyndade på facebook. Nu sitter dottern där varje kväll och har nagelfixarplats där. Mysigt att hon är med oss i rummet.

Är faktiskt lite sugen på att gå och träna idag igen fastän det är min träningsfria dag. Få se om jag får med mig dottern eller mannen på en simtur i bassängen. Det är ju såå skönt att avsluta jobbveckan men ett bastuhäng.

Önskar alla som läser en härlig fredagkväll!

Inga kommentarer: