fredag 21 september 2012

freeeedag!

Trött, så trött, såå trött!
Jag orkar inget i kväll men som tur var var barnen mindre trötta, så de satte igång projektet göra tacos. Gott! Skönt! Bra att vi fick mat.

I går kväll hade jag en fantastisk kväll med goa vännerna H och M. Först såg vi filmen Hope Springs med bl a Meryl Streep. Meryl Streep är alltid bra, tycker jag och var det denna gång också. Det var en bra film om hur viktigt det är att behålla närheten, se varandra, känna lusten, ta vara det sensuella och ta vara på åtrån i en relation.

Därefter gick vi med ett leende till fikat. Vi satt och pratade tills de slängde ut oss för att de stängde klockan 22.

Veckan har varit intensiv men också bra. Jag har många goa elever och de ger järnet. Det gillas. Mina egna ungdomar/barn har också varit smidiga denna vecka. Tänk att det har varit en period då allt var jobbigt, oroligt och kaos hos oss och nu är det borta. Underbart!

Pappa fyllde år i tisdags men vi ska inte fira honom förrän på söndag.

Fina härliga höstdagar har vi nu också.

Inga kommentarer: