lördag 8 september 2012

Fixardag idag

Jag kom upp i morse och kände för att städa. Jag tillät mig att skjuta på städningen till morgondagen men det kändes inte bra. Så jag tog ett ryck när frukostkaffet var uppdrucket.

Dottern hade tid till optikern idag klockan 12, så jag triggades att bli klar tills vi skulle iväg.

Det blir inte några glasögon nu på ett år i alla fall. Hon såg bra med sina ögon. Skönt! Bra att glasögon finns om man behöver det men skönt att inte behöva.

Vi strosade runt lite och kikade på lite allt möjligt i affärerna och bytte 2 träningstoppar som inte passade. Vi fikade och sedan tog vi ett stopp på Plantagen också. Handlade till en höstutekruka och två gröna växter till vardagsrummet.

Hemma tömde jag 5 krukor och satte dit höstkrukan. Märklig mix med sommar och höst. Men det är ju så det är nu.

Snart ska vi grilla men det blir att äta inomhus.



1 kommentar:

Fotograferande Maria sa...

Hej Malin ! Ibland är Sara så lik mig. Konstigt men sant. Jag har bilder från när jag går i femman och har långt rakt hår och är på nån utflykt med Ingrid och Johan Då ser jag ut som hon gör på denna bilden :) Så fint det blev ute nu!!! Längtar tills vi ses i slutet av september!!