tisdag 21 augusti 2012

Sonen 18 år




Sonen fyllde 18 i måndags och vi var ute och firade honom bara vi i familjen. Vi åt filéfrossa eftersom sonen tycker om kött.

Måndagen var också skolstart för mina elever. Vi välkomnade dem på årets varmaste dag, 31°. Pust! Men det verkar vara en fin klass med fina ungdomar. Roligt!

Måndagen var också den sista dagen som mannen var hemma denna gång. Han åkte klockan 5 på tisdagsmorgonen när vi alla låg och sov. Såå tomt när jag vaknade ett par timmar senare.

Idag är det min födelsedag och gratulationerna har duggat in hela dagen på fb och mobilen. Så roligt! Jag sa till barnen att de inte behövde komma in och sjunga för mig denna morgon för jag åkte hemifrån 7.15. Ungdomarna börjar skolan igen men de startar inte förrän till lunch. Vi firar i liten skara med middag och marängglasstårta i kväll.

1 kommentar:

Anonym sa...

Min son <3
Min fru <3