fredag 20 maj 2011

Idag är det en bra dag

Dagen idag har stött på många bra moment. I morse fick jag glädjen att underlätta för mina ungdomar och grannfru. Jag kunde skjutsa dem till skola/jobb på väg till mitt eget jobb. Trevligt att ha 3 glada medpassagerare i bilen.

På jobbet arbetade jag med en mycket glad grupp elever och vi hade ett mycket trevligt utbyte i klassrummet under 3 lektioner.

Sonen passade tiden ypperligt till vårt möte vid lunchtid. Mötet innehöll också mycket framåtanda, hopp och gemenskap. Efter mötet fick jag glädjen att bjuda min man och son på lunch ute. Alla var glada så det blev en bra lunch.

Eftermiddagen har fortsatt i möjligheterna tecken. Sonen har ringt två viktiga jobbsamtal som kan bli bra i framtiden. Jag är jättestolt över honom.

Solen skiner och det känns som sommar och helgen har börjat.

Idag känner jag mig stärkt och hoppfull!

2 kommentarer:

Fotograferande Maria sa...

Underbart Malin! Du ska se att helgen blir fantastisk! Kram

Anna sa...

Tack för skjutsen i morse!