torsdag 14 oktober 2010

väntar

Sitter på jobbet och är klar för dagen, men jag väntar på mannen som snart också är klar.

Hemma väntar dottern på att vi ska komma hem och sönerna på att vi ska laga middag.

Ni andra slipper nu att vänta på tills jag kommer om om ni vill nå mig på telefonen. Jag har äntligen fått tillbaka min mobil. Det fick sonen också men den fungerade inte i alla fall. SUCK! Vi ska snart byta telefonbolag. Just nu har vi 3, men vi har såå dålig täckning där vi bor så nu ska vi byta. Vi bara väntar på att vår abonnemangstid ska ta slut. Det gör den i december.

Ha en härlig torsdagskväll!



1 kommentar:

Josefin sa...

Shit vad jobbigt att ha telefonkrångel. Jag lever väldigt nära min iPhone 24/7 (ibland somnatr jag med den i sängen... )Vilken lustig bild... Ser nästan precis ut som min lilla vovve, Elliot.
Ha det bra!
Jossan