fredag 8 oktober 2010

fredagsmys

Oj jag är visst dålig på att uppdatera, men känner att jag inte har något nytt att komma med. Allt rullar på i sitt uppkörda spår.

Vi ska få ett nytt japanskt körsbärsträd. Det har hösta chefen lovat som gett order om att det skulle sågas ner....

Vi går på vårt pulver fortfarande, jag chokladsmak och mannen banan eller vanilj. Just nu är jag 4hg från 10kg och mannen -15kg.

Vi försöker träna så gott som var dag och denna vecka har det blivit styrka 2 gånger och simma 2 gånger. Idag blir det styrketräning. I morgon blir det flera timmars promenad på Ge-Kås med Helena.

Ikväll blir det kycklingpaj och sallad till barnen.

1 kommentar:

Fotograferande Maria sa...

Hej! Så duktiga ni är!! Jag skulle aldrig fixa pulver!! Hoppas ni får en trevlig helg!

Kram Maria