lördag 24 juli 2010

fyndat på stan

Jag och mannen gick på stan idag. Jag var tvungen att hitta nya sommarskor till mina breda ankfötter som måste ha bra hålfotsstöd. Jag har förstått att jag inte kan se efter utseende utan efter hur de sitter på foten. Vi var inne i Schollbutiken och köpte skorna som syns på bilden. Tyvärr var det inte rea, så jag fick betala 849 kr för dem.

Men mannen hittade ett bra höstskor på ecco för halva priset och jag hittade kläder på LINDEX där man fick ta 2 plagg och betala för 1. För 400kr fick jag en olivgrön tunika, en melerad tunika i vinrött/svart, ett par jeans-tights och ett par beiga shorts. Jag känner mig jättenöjd!

Idag är mannen och ä-sonen på fotboll. Y-sonen med flickvännen och dottern ska på gårdsfest hos flickvännen. Det betyder att jag är alldeles själv i några timmar. Skönt!

1 kommentar:

Fotograferande Maria sa...

Ser inte korna på bilden ;) men tycker att ett par timmar för sig själv låter HELT fantastiskt. Tyvärr verkar det inte bli några EGNA dagar på hotell för i så fall får jag "betala i natura" och det har jug inte lust med. KRAM!