tisdag 27 april 2010

Spex

Dagen började segt. Jag var på uselt humör utan att förstå varför. Men klockan 14 fick jag ett sms frå min kära vän H att hon hade fått 4 biljetter till sista april spexet, Beethoven och hon undrade om vi ville hänga med. Det ville vi!

Jag och mannen åkte ner till stan och fixade ett ärende och sedan år vi ute, bara mannen och jag. Vi har aldrig varit på spex innan, men det kommer definitivt inte vara sista. Det var såå kul! Jag skrattade i 3 timmar. Underbart! Vilken trevlig kväll det blev.

Dottern har ont i halsen och det blev värre när vi var borta. Yngsta sonen och hans flickvän var hemma och passade henne. Mitt i Desperate Housewife blev hon rädd för hon fick svårt att andas pga mycket slem i halsen. Till slut kräktes hon i sängen. Ungdomarna fick renbädda och fixa, men det klarade de med bravur.

Inga kommentarer: