tisdag 29 december 2009

vardag

Idag har det verkligen varit vardag utan helglyx.

Julskinkan och julgröten tog slut idag men jag får nog göra en laddning gröt till detta lov. Jag och äldsta sonen ääälskar risgrynsgröt. Vi äter det till frukost, lunch och kvällsmat.

Jag gav mig iväg till stora köpcentret idag. Bilköerna dit hade upphört så jag tog mig en titt om det fanns något kvar på rean. Jag hittade en varsin fin stickad tröja till sönerna, en present till M som fyller 17 den 6 januari, en present till min kära vän P som fyller 40 den 2 januari och en fin duk på hemtex till vårt kök.

Nu har jag tittat på alla avsnitt av Grey´s Anatomi säsong 5. Nu har jag fått ett problem. Hur får jag tag på de 10 avsnitt på säsong 6 som gick på tv i höstas? Känner du någon som känner någon som har delarna inspelade från tv och kan låna ut får du gärna höra av dig.





Ikväll blev det spenat och riccottafyllda tortellines med ädelostsås och broccolli.





Mannen sitter bara och tittar på en tv-serie box, The Wire, 17 avsnitt som jag tycker är tråkiga.

Inga kommentarer: