onsdag 17 juni 2009

nedräkningen har börjat...

Om 2.5 timmar har jag sommarlov och 7.5 veckor ledigt. Längtar! Men jag saknar Spanien. De senaste 4 åren har vi åkt till Spanien direkt dagen efter jag slutat jobbat. Jag saknar packstöket, sistaminutenfix, dammiga resväskor, solkrämer som står uppställda överallt och känslan att bara få lämna och åka iväg till 100% relax. I år ska vi inte åka iväg (till Gotland) förrän mina sista 2 veckors ledighet. Det känns som om jag inte kommer få semester förrän då.

Men vi har många trevligheter inbokade redan. I morgon kommer Lasse med familj och käkar middag före de reser vidare söderöver i Europa. Helgen efter midsommar kommer våra kära vänner från Västerås, som vi inte har träffat på 2 år. Jag och dottern tänkte åka till mormor och morfar S till deras torp några dagar. Många sena kvällar med trevliga vänner hoppas jag också på att det blir.

1 kommentar:

Fotograferande Maria sa...

Hej! Vi åker snart :) Sett vårt hus på hemnet??? Kom gärna och hälsa på i veckan!"Kram Maria