söndag 7 juni 2009

äntligen hemma

Söndagkväll och vi har varit hemma sedan 17 idag. Sonen är mycket bättre idag. Han har t o m klarat av att duscha och klarar sig på bara voltaren och panodil idag. Grannen kom och hämtade oss eftersom mannen jobbar som valförrättare idag.

Väl hemma lade sig sonen i soffan och jag fick ställa lite i ordning, laga mat och slänga in en omgång tvätt i maskinen.

Mannen överraskade med att ha handlat jordgubbar som vi mumsade på till efterrätt. Åh vad gott!

Nu ska jag packa 5 traderapaket och sedan ska jag gå och lägga mig. Sonen får sova hos mig i natt och mannen får sova i sonens rum. Jag ska nämligen var sjuksköterska i natt och serva sonen med smärtstillande kl 24 och 05. Klockan 9 ska vi vara tillbaka på sjukhuset för att undersökas och läggas om. Jag blir hemma i morgon också....Sonen ville ha sin mamma med (mysigt när man behövs och önskas)

1 kommentar:

Anonym sa...

Krya på dig E ! Kram HMMA