söndag 2 februari 2014

söndag, på bio


Snart är denna helg slut. Vi har inte gjort något speciellt. Vi är verkligen lediga när vi slipper städa och tvätten hann jag med i tvättstugan i fredags. Fast jag hade inte hunnit med räkningarna innan i veckan, så de blev ivägskickade i går. Så var de lönerna slut!

I går var det inte mycket action i detta hemmet. Mannen har varit sjuk några dagar och blev kvar i soffan hela lördagen också. Jag tittade ikapp mig på tv-play. Det var fortfarande bara 1 dotter hemma. Tomt och konstigt men ä-sonen kom hem till kvällen till middagen.

I gårkväll tittade vi på Mello. Fy vad det var dåligt! T o m programledarna som kommer från mitt område, som jag skulle vilja hylla, var tråkiga. Hoppas del 2 nästa lördag blir bättre.

Idag var jag, mannen och dottern på bio, Sune på bilsemester. Ganska kul, en del riktiga skratt och träffande vuxenskämt också.

På vägen hem tvättade vi bilen och åt statoilkorv till lunch.

En slapp eftermiddag framför skärmar men till middagen ikväll är vi fler till bordet. Båda sönerna har kommit hem och 1 flickvän är här.

Inga kommentarer: