torsdag 25 juli 2013

21-årig bröllopsdag idag.



Idag för 21 år sedan gifte vi oss, jag och mannen, i Fulltofta kyrka. Solen sken och det var en varm dag. Vi hade haft flera veckor med hög värme som tog slut dagen efter bröllopet. Våra föräldrar hade fixat och styrt upp vårt bröllop till den mest minnesvärda fest vi någonsin kommer ha.

Idag låg det ett paket på köksbordet från mannen och en lapp med texten "Grattis på bröllopsdagen". Vi brukar inte ge varandra något längre så jag blev glatt överraskad. I paketet låg en gps. Jag ska köra själv i helgen till svägerskan i Jönköping och sedan därifrån till Göteborg på lördagen och det kändes stressigt att inte känna att jag hade koll på vägen. Jag har lokalsinne som är på noll, nada, zero.

I paketet låg också Gyllene Tiders senaste cd, så jag kan lyssna in mig på de nya låtarna innan jag ser dem live i Jönköping på kvällen. Såå glad!

Tack min man!


Inga kommentarer: