torsdag 20 december 2012

Avslut

Skrev ett långt inlägg från mobilen igår men tyvärr försvann det.

Men jag skrev att vi var på årets sista innebandyträning igår och då spelade föräldrarna mot flickorna. Jag suger på innebandy så storebror ställde upp. Trots det då vann flickorna.

Idag hade vi avslutning på min skola. Vi hade det trevligt tillsammans med klassen och sedan var vi i kyrkan som också var fint.

Vi personal blev bjudna på julbord och så fick vi en fin ljusstake av skolledningen. Ett fint avslut.

När jag kom hem hade min bästa grannfru tvättat ALL min tvätt, bara för att hjälpa mig och för att hon är bäst. Inte nog med det. Jag fick fina tulpaner av henne också. <3

Just nu är jag sjukt trött. Jag hoppas verkligen att jag i fas igen efter några dagars ledigt. Men jag ställer alldeles för höga krav på mig nu och det är mycket som ska fixas nu under 1 månad frammåt.

Men ikväll ska jag och dottern njuta av att vi har jullov. Ungdomarna har en dag kvar innan de har lov.


Inga kommentarer: