söndag 14 mars 2010

Våren visar sig mer och mer

Idag har jag varit ute på skön promenad med H. Härligt med mycket prat. Hittade soliga platser där vintergäcken kikar fram. Jag linkar fortfarande så vi travade inte på i så högt tempo. Men det var härligt!

När jag kom hem kom pappa med fru och lämnade tillbaka dottern som de hade lånat sedan fredag eftermiddag. Vi fikade och hade det trevligt.

Före middagen tittade mannen och jag på Bröllopsfotografen. Vi blev inte så imponerade av den heller. Lagom söndags eftermiddagsfilm.

Vi lagade middagen ihop, pasta med spenat och lax.

Gårdagen var också lugn och skön, då mannen och jag var ute och promenerade i solen, lagade lördagsmiddag ihop och tittade på Melodifestivalen.

En bra helg!

1 kommentar:

Helena sa...

Hej! Såg oxå bröllopsfotografen i helgen. Vi förstod inte varför den har blivit så lovordad och fått pris. Vi var inte alls imponerade.
Kram