tisdag 20 oktober 2009

Grannfejden


I går fastnade jag framför tv:n. Jag borde egentligen gå och lägga mig för jag var trött men hamnade i soffan i stället. Av någon anledning var 3:an på och den fick fortsätta så. Då kom programmet Grannfejden. Vilket program! Att man överhuvudtaget gör ett sådant program? Det skulle kanske vara för att de som medverkar ska se hur dumma de är, eller? För andra grannar som är dumma och beter sig så dumt har nog inte den insikten och förstår att de också är dumma.
Vuxna människor som orkar sänka sig så lågt och sluta leva...
Tur att jag har väldens bästa grannar! (Och då tänker jag på A och R med ungarna F och F)

3 kommentarer:

Linda sa...

Ja det programmet är bara pinsamt tycker jag! Har i och för sig bara sett det nån gång, men det räckte! ;-)

Här vi bor nu har vi inga grannar som bor riktigt nära, men vi kommer få det sen när vi flyttar. Får hoppas att de är trevliga.

Fotograferande Maria sa...

Hej! Min blogg är ÖPPEN igen! Välkommen dit om ni vill :)
http://mariasdagbok.blogspot.com

AnnaSv sa...

Jag fattar inte heller hur man kan bete sig så där... och vilja visa upp det i TV?