söndag 19 juli 2009

Bullbak


Idag är det en del regnskurar så jag passar på att baka bullar till min egen familj också. 99 bullar ligger nu på svalning. Kl är 15.30 och grabbarna har ännu inte stigit upp. Undrar om bulldoften kan locka ner dem? Dottern har cyklat själv till bästa kompisen. Det är första gången. Stort! I går var vi hos en kollega till mig och hennes familj. Mycket trevligt! God lax, ljuvlig panna cotta och rolig kväll. Tidigare under dagen var vi hos grannflickan som fyllde 9 år. Mumsig kladdkaka. Annars har det blivit en del bad, solning och i tapas och vin hemma hos kära vänner i torsdags. Alltså härliga sommardagar med mycket ledighet. Mannen går på semester i morgon. På lördag åker vi till Gotland.

2 kommentarer:

blackdoll sa...

15.30?!! O mamma säger att jag sover länge, haha !

Hoppas allt är bra med er, saknar er alla. Kram

AnnaSv sa...

Gott med nybakade bullar! =)


Ha det så bra på Gotland om jag inte hinner skriva mer hos dig innan dess!

Kram,
AnnaSv