tisdag 21 april 2009

ny bebis i familjen


Här är Elias 3,3kg på bilden. Min ingifta syster och man fick en liten kille till i måndags. De har redan en kille på 2,5 .

Vi kan inte åka och hälsa på för de bor i England. Min pappas fru som är biologisk mormor åkte dit i söndags för att kunna vara barnvakt när föräldrarna skulle in och föda. Hon hann precis dit. En natt senare var den lille gossen född.

Just nu cirkulerar 60-års fest i mitt huvud som ska genomföras på lördag. Känner att jag nästan har tagit vatten över huvudet. Inte så många som ställer upp (2 st) och hjälper till att genomföra allt eller planera. Jobbigt när det känns för mycket. Då är det svårt att glädjas åt festen till helgen.

Jag har fortfarande NP över mig, men de kommer att vara klara på söndag. Jag har lovat eleverna att de ska få tillbaka dem måndag. Jag får väl sitta ute i sommarvädret på söndag och rätta uppsatser.

Idag har jag fått gå till träningen själv. Sonen hade simmat i skolan idag och kände sig mör och mannen gömmer sig på jobbet. Han säger han ska dit ikväll...(i skrivande stund är kl 20.27 och han har inte ens kommit hem)

Inga kommentarer: